* מידע נוסף
תפריט נגישות

סמל ברקאי ישי שור ז"ל

"אלה הבנים שלנו" פגישה עם בני עקיבא

"אלה הבנים שלנו" פגישה עם בני עקיבא

סמל ברקאי ישי שור, ירושלים

שבט: דביר, סניף: מרכז ירושלים

בנם של רבקה וירון, אח של תומר, אלמוג וראם.


איזו תכונה הכי אפיינה אותו? אחיו של ברקאי, אלמוג, מספר: "נתינה לאחר. זה היה הערך העליון שלו בכל מצב. ברקאי היה אחראי על אינספור התנדבויות, בתוך בני עקיבא ומחוצה לה. הוא גרר את החניכים שלו, ילדים בני 11, לאריזת מצרכי מזון פעם בשבוע. עכשיו אנחנו מנסים להמשיך את הדרך שלו. יש הרבה פרויקטים שאנחנו עושים לזכרו: מבצע 'אבויויו', למשל, שהוא שבוע מרוכז שבו מתנדבים 15 אלף איש; מד"א גייסו אמבולנס על שמו; יש יריד ארבעת המינים של שכן טוב, ועוד דברים".

איזה חניך הוא היה? ברקאי היה מאוד פעיל בסניף. הוא היה אחראי התנדבויות של הסניף. למעשה, הוא היה אחראי על כל הדברים בסניף, "האיש עם המפתחות". בכל פעם שהקומונרית הייתה מאבדת משהו, היא הייתה באה אליו.


מה הוא הכי אהב בבני עקיבא? הוא מאוד אהב את הדרך הישרה שהתנועה מתווה; את הקו המנחה בבני עקיבא, של עשייה ופעילות. הוא היה שותף להרבה פעילויות של בני עקיבא: גרעינים, מועצות, כנסים וסמינריונים. הוא אהב את העשייה של התנועה.



ביום א' באב תשע"ד (28.7.2014), במהלך מבצע "צוק איתן", הוקפץ ברקאי לקיבוץ נחל עוז כדי למנוע ממחבלים לחדור לקיבוץ ולחטוף חייל. לאחר קרב קשה במיוחד נהרג ברקאי. בן עשרים ואחת היה בנופלו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה