תפריט נגישות

רב"ט בנימין נישטי קריתי ז"ל

הספד / מרים


אנו משתתפים בצער המשפחה והחברים במותו של נישטי ז"ל.

תינוק הגיע לעולם בצעקה קורעת אויר, ובטרם הספיק לחיות בו שלושה מנייני שנים, בא אליו המלאך בשנתו ונשאו בדיממת מוות אל מקום אחר.

עומדים מעל הקבר הטרי, מכוסה הפרחים ושטוף הדמעות ואיננו מאמינים. מביטים בעיני ההורים, האחים, מיכל, הקרובים, מאות הידידים והחברים ואיננו יכולים להינתק, כי נישטי היה מחובר אלינו ואנו אליו בחוטי שתי וערב.

איש פעלתן, יצירתי. תמיד מרכז סביבו חברה. כהילה שומרים עליו והוא עלינו. עקשן, סקרן, איש תרבות, אוהב מוסיקה, משוגע על ספרות וסרטים, חובב טבע מושבע שמתלהב מכל ניצן ופריחה. ומאידך, בודק ומתמחה בשטח הגסטרונומיה והמטבח. את הראש מעסיקות תמיד בעיות העולם, החברה, הקבוץ, מחפש את הצדק וההיגיון במערכות ובודק פתרונות. אפו מרחרח את הסביבה והוא לומד ומתלבט ומחפש את מקומו ומוצא... אבל הגוף מתמודד על קיומו הפיזי ושואף לאיכות חיים.

כל כך האמנו שכל הקשיים כבר מאחוריו ומאחורינו. האמנו כי תמו ימי הסבל והמכאוב של הגוף הפצוע. רצינו לפסוע עם נישטי ומיכל ועם כל המשפחה בדרך חדשה ובריאה.
אבל... המלאך של 1982 שב על עקבותיו...
תינוק הגיח לעולם בצעקה קורעת אויר ולאחר שלושה מנייני שנים, בא אליו המלאך בשנתו ונשאו בדיממת מוות אל מקום אחר.

ולנו, נשארו רק אותם חוטי שתי-וערב של חוויות וזכרונות משותפים. אותם לא יקח המלאך מאיתנו. כי נשטי זורם כבר בדמנו, עד אשר יבוא המלאך וישא גם אותנו אל מקום אחר.



יהא זכרו ברוך!



מרים

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה