* מידע נוסף
תפריט נגישות

סמל רועי דרור ז"ל

מכתבים לרועי

האחות עופרי

אלבום תמונות

לאחי האהוב רועי,


אתמול בערב חזרתי הביתה, למקום שבו אני אמורה להרגיש בטוחה ושמחה, אבל במקום גן עדן הגעתי לגיהינום- לסיוט שלא יגמר לעולם.

רק לפני כמה ימים דברתי עם אמא על כמה שאני ברת מזל שקיבלתי אח כל כך מדהים, מקסים,מיוחד ועל כמה ברת מזל תהיה הנערה שתזכה בלבך.

על כך שעשית הכל במצוינות בלי לפגוע באף אחד ובניסיון להעביר להם את חוכמתך ואת ידיעותיך. עשית הכל בפשטות וחינניות וגרפת לך אלפי חברים בדרך. חבל לי שלא הספקת לדעת מה שאני חושבת עלייך באמת. על כמה שאני מעריכה אותך ואוהבת אותך. אני שמחה על שיחת הטלפון האחרונה איתך שבה בפעם הראשונה והאחרונה באמת נפתחתי אלייך. ואתה, למרות אכזבתך מזה שהשאירו אותך בבסיס במקום לבוא הביתה, אתה עזרת לי והקשבת לי. רק חבל שלא יהיו לי עוד שיחות איתך יותר.

היית בן-אדם רועי, אף פעם לא קיללת מישהו, תמיד כיבדת את הסובבים אותך כל כך, ואיך ששמרת על המצוות בחגים ואיך יראו החגים בלעדיך? וליל הסדר שבו אהבנו לשמוע אותך קורא ואיך יראה הבית והחיים בלעדיך?

אני עדיין לא מצליחה לעכל את העובדה שזהו, שנגמר, שאני לא אוכל לחבק אותך רק עוד חיבוק אחרון, חיבוק חם ואוהב כמו שרק אתה יודע לתת או לקבל ממך נשיקה כל כך עדינה ומיוחדת שרק אתה יודע לתת. ולהרגיש את פניך ולראות אותך מחייך חיוך כל כך מתוק ולראות אותך כל כך חתיך ויפה עם מדים של הצופים והצבא או סתם בבגד פשוט שאהבת ללבוש. ולשמוע אותך שר בקולי קולות בבית אבל רק עד שמישהו אחר ישמע כי אז אתה קצת ביישן או לשמוע אותך מוציא פתגמים מהשרוול שהיו מצחיקים את כולנו, וכל כך אהבנו אותך, ועדיין בגלל כל הדברים האלו ועוד הרבה דברים.

רועי שלי, אני אומנם מדברת עליך בלשון עבר וזה קשה מאוד אבל בשבילי תמיד תישאר איתי ואני אקח אותך ואת זיכרונותי ממך לכל מקום.

אני מבטיחה לך שלא אשכח אותך אף פעם ותישאר בליבי ועל שולחני לנצח.

בשבילי תמיד יישאר לי אח בכור ואני אהיה תמיד אחותך הקטנה, ולא הבכורה במשפחה. ואני רק מקווה שהספקתי לקבל ממך קצת מהאופי המדהים שלך מהערכיות שלך והיופי שלך וגם אם קיבלתי, אני בטוחה שיכולתי לקבל ממך הרבה יותר והאמת היא שהיה לי ברור שאם ה' יצטרך לבחור את המובחר ביותר אז הוא ייקח אותך.

אז אני רק מבקשת כמילת פרידה אחרונה. שתשמור עלינו ועל עצמך שם למעלה כי עכשיו אולי תוכל להגשים כמה מחלומותיך ולשנות משהו בעולם הזה כדי שלא תצטרך עוד ילדה בת 16 לעמוד לצד קבר אחיה ולבכות עליו כי בעוד כמה שנים היא תהיה יותר גדולה מאחיה הבכור.


אוהבת אותך,

עופרי


בניית אתרים: לוגו חברת תבונה