* מידע נוסף
תפריט נגישות

סמל רועי דרור ז"ל

מכתבים לרועי

חבר המשפחה, רוני רחמים

אלבום תמונות

חבריי, יקריי, אהוביי, ירדן ,תמר, עופרי, יהודה ותחיה, בני משפחת דרור, יסקולקה ובני משפחת שניר.



רועי

אתמול איבדנו אדם יקר, ידיד, חבר שכב"ג, מדריך, ראשג"ד, מרכז צעיר, מנהיג.

מר לי עליך רועי. אנחנו עומדים בוכים, כואבים ודואבים את לכתך מעימנו.

אינני מצליח להבין, לתפוס, כיצד אתה ששמרת על כולנו, על הילדים בשבט אפיק כמדריך חוץ, שמרת על חניכי גדוד לכיש . שמרת על כל חניכי השבט כמרכז צעיר, והיום שמעתי שגם בצוות שלך קראו לך המדריך ששומר עליהם, כיצד קרה שברגע האמת , בשניה אחת כ"כ חשובה לא היה מי שישמור עליך, שידאג שתשתה, שתנוח שידאג לך שלא תיפול.

אנחנו בצופים מקיימים מידי מס' שנים בל"ג בעומר את מסע המשואות המסורתי בו אנו מטפסים על הרים בגליל ומדליקים מדורות שמעבירות את המסר מהר להר. אנו עולים גם להר הארבל שאותו רואים מכל ההרים שמסביב, ממבוא החמה, מגמלא, מהתבור, מהר עצמון, מגוש חלב, מהחרמון.

אין סימלי יותר מכך שבמקום - אולי אחד היפים בארץ אם לא היפה ביותר, שממנו רואים את כולם, וכולם רואים אותו נפל אחד האנשים היפים ביותר שהארץ הזו , שהישוב הזה ושהשבט הזה יכול היה לגדל.

אצלנו אומרים "פעם צופה תמיד צופה" ומתכוונים לחניכים מכיתה ד' ה' ואילך.

אצלך רועי זה מיום לידתך ועד היום. נולדת בחוות הצופים ברמת יוחנן והיית לילד הראשון שנולד בחווה. כבר מגיל שנתיים ידעת מה זה סנדה וחבל ומאז ועד היום לא הפסקת להיות צופה. גם בצבא.

הייתה לי הזכות המופלאה להיות איתך, מאחורייך ולצידך ב - 19 וחצי השנים האחרונות. עברנו יחד את תקופת הגן, יצירת הבית החדש בגבעת אלה, אח"כ שעברתם לגור בכוכב יאיר למדנו יחד עם אלפי לקרוא בלי סודות וגם התחלנו לשחות, שם השקעת ובלטת. ייצגת את כוכב יאיר ברחבי הארץ ובחו"ל והיית כרגיל שחיין מצטיין. למרות הזמן שהשקעת בשחייה הקפדת לבוא לשבט, לפעולות, למחנות ולטיולים וכשהצטרפת לשכב"ג בלטת באישיותך ולכולם היה ברור מי כאן בעל הבית. ויתרת על הדרכה בשבט לטובת סיוע לשבט חדש בהקמה, הקמת את גדוד כיתות ד' ופעלת בצורה מופלאה במשלחת הצופים לארה"ב בקיץ לפני שנתיים. בשנתך האחרונה ריכזת את השבט בעזרת חבריך משכבת לביא וזו הייתה אחת משנות הפעילות היפות ומהמוצלחות ביותר של שבט צור וכולנו נזכור זאת.

הלכת לצבא והמשכת לבוא ולהתעניין ואפילו התחלנו לפנטז על חזרתך אליו כבוגר.


תחיה ויהודה,

אתם אנשים שמקריבים. אתם מקריבים לטובת בית ספר, לפעילות ביישוב, בצבא, בצופים ובכל מקום אפשרי. אתמול הקרבתם את היקר מכל ??? הוא, כל חייו הקצרים הקריב למען האחרים ככל שיכל.

ראיתי אותך רועי לפני מספר שעות , אומנם בתוך ארון הקבורה אבל ישן שנת ישרים בדיוק כמו במחנה קיץ לפני שנה, אחרי כמה ימי חלוץ. לגבינו בצופים, בשבט אתה היית, נמצא ותהיה כל הזמן. פשוט הלכת לישון קצת , לנוח ואנחנו כאן החניכים המדריכים והמרכזים נמשיך את הדברים הנהדרים שעשית בשבט.

ולכם בני שכבת לביא, חניכי ומדריכי השבט, בוגרי השבט בשנת שירות , בצבא ובאזרחות, חברים, אנחנו אומרים שימרו על עצמכם, שימרו על החברים שלכם, על החניכים שלכם ועל כל היקר לכם. נלך בדרכו של רועי ונמשיך לשרש את אהבת הארץ, אהבת הזולת, הפתיחות, הפרגון ההדדי, הצניעות ואת כל מה שהכרנו ואהבנו ברועי.

תמיד בסוף אירוע מוצלח, מפעל חשוב או פרויקט שהסתיים אמרתי לך רועי שאני מסיר בפניך את הכובע.

היום יחד עם מפקד היחידה ויחד עם כל חניכי שבט צור וחניכי הצופים שבאו להיפרד ממך אני רוצה להצדיע לך, הצדעה צופית.


רוני רחמים






בניית אתרים: לוגו חברת תבונה