* מידע נוסף
תפריט נגישות

סמ"ר אלון ברקה ז"ל

רשימות לזכרו ומכתבי תנחומים

דברי הספד של מפקד המחלקה

אלבום תמונות

עבר כבר חודש עוד מעט תהיה אזכרה לכבודך. הכרתי אותך בתור מ"מ. 7 חודשים שחלפו להם ביעף, לעומת זאת 30 יום הללו עברו לאט. 30 יום של הרהורים וזכרונות מהעבר איתך. קשה אומנם לעכל, קשה להבין ולהיות עסוק רק במאורע ובצער כי אנחנו פה בעזה לא תמיד עם זמן לחשוב ולהרהר משום שהפעילות והמבצעית השוטפת הנמרצת. היית חייל נפלא, חייל עם אומץ לב קורן טוב לב שאין דבר רע לומר עליך. כולם אהבו אותך, את הפרצוף התמים של הילד, את העלאת הכושר הגופני במחלקה ע"י פקליי הכח היום-יומיים בסופה של כל פעילות. את הדאגה לחברה - הוידאו שהבאת מהבית שיצר אוירה מגובשת יותר.

אני ישן במיטת קומותיים, בקומה התחתונה מביט למעלה למיטה שישנת מעליי ונזכר בך. נזכר במוסיקה ובאוזניות שלפעמים לא רצו לרדת מהאוזניים שלך, בחידות שהייתי מאתגר אותך אבל היית מתעלה ופותר אותן בקלות.

לא המילים יתארו אותך אלה מחשבותיו וזכרונותיו האישיים של כל אחד ממפקדיך ומחבריך ליחידה. אלון, אל תשכח להסתכל עלינו, שם גבוה ממרומי השמיים, תן לנו את החיוך כדי שנמשיך הלאה, איתך. יש לך משפחה נהדרת אבא, אמא, אח ואחות נפלאים שכולם נדהמו מחוזקם. אנחנו לא נפרד ולא נשכח אותך ונמשיך יחד הלוחמים, היחידה, המשפחה ובראשם אתה תוביל.



אזכור אותך תמיד, מתן.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה