תפריט נגישות

טוראי רועי טפרברג ז"ל

רועי טפרברג
בן 20 בנפלו
בן עדי וגבי
נולד בירושלים
בז' באב תשל"ד, 26/7/1974
התגורר באשקלון
התגייס ב-מרס 1993
שרת בחיל הלוגיסטיקה
יחידה: אט"ל 700 - רמת"ג פקוד
נפל בעת שירותו
בכ"ה בשבט תשנ"ד, 5/2/1994
מקום נפילה: אשקלון
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: אשקלון - צבאי
חלקה: 3, שורה: 7, קבר: 1.
הותיר: הורים ושלוש אחיות - קרן, רתם וניצן

קורות חיים

בן גבי ועדי. נולד ביום ז' באב תשל"ד (26.7.1974) בירושלים, כבן בכור להוריו. אחריו נולדו למשפחה עוד שלוש בנות - קרן, רתם וניצן. כשהיה רועי ילד קטן עברה משפחתו לאשקלון והוא התחיל ללמוד בבית-הספר היסודי 'נוף ים' בעיר. הוא המשיך את לימודיו בבית-הספר 'אורט רונסון', במגמה הריאלית-ביולוגית. רועי היה נער אינטליגנטי, שאף תמיד למצוינות ולא ויתר לעצמו בשום דבר. הוא היה תחרותי מאוד ולא קיבל בקלות את הפסדיו. רועי אהב לעסוק בספורט. הכדורסל תפס מקום מרכזי בעולמו ולאחר גיוסו, כשלא הצליח להקדיש זמן לאימונים בכדורסל, היה מוטרד מן העובדה שרמת המשחק שלו ירדה.

בסוף מרס 1993 התגייס רועי לצה"ל. הוא רצה מאוד להיות מדריך אימון גופני בצה"ל, אבל כאשר נשלח לטירונות בחיל תותחנים, השלים עם המציאות ואף סיים כחניך מצטיין פלוגתי. רועי היה אהוב ומקובל בחברה. דמותו החיובית ורצונו העז לבצע כל תפקיד באפס תקלות, יכלו להוות מודל לחיקוי לכל חבריו במחלקה. הוא השרה תחושה טובה על כל הסובבים אותו וידע לעודד את המתקשים. רועי גילה מוטיבציה ורצון להתקדם ואף דיבר עם מפקדו הישיר על האפשרות ללכת לקורס קצינים.

ביום כ"ה בשבט תשנ"ד (5.2.1994) נפל רועי בעת שירותו, והובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי באשקלון. בן עשרים היה בנופלו. השאיר אחריו הורים ושלוש אחיות.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה