תפריט נגישות

רס"ל אברהם אבי ארליך ז"ל

אברהם ארליך
בן 42 בנפלו
בן רבקה ודוד
נולד בפתח תקוה
בכ"ד בטבת תש"ט, 25/1/1949
התגייס ב-פברואר 1967
שרת בחיל האויר
יחידה: טייסת 140
נפל בעת שירותו
בב' באייר תשנ"א, 16/4/1991
מקום קבורה: כפר סבא
הותיר: אישה - יפה, שני בנים - טל וארן, אם, שתי אחיות - רחל וחסידה ואח - הרצל

קורות חיים

בן רבקה ודוד. נולד ביום כ"ד בטבת תש"ט (25.1.1949) בפתח תקווה. אברהם, שכינויו היה אבי, למד בבית-הספר היסודי "דוגמא" בתל אביב ואחר-כך בבית-הספר התיכון "אורט סינגלובסקי" שם. הוא המשיך בלימודיו בבית-הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה.

אבי היה ספורטאי ואהב בעיקר כדורגל וטניס. בעודו ילד שיחק בנבחרת הכדורגל של נערי "מכבי" תל אביב, ובגיל מבוגר יותר שיחק טניס. הוא נהג לומר ש"החמיץ" את המשחק הזה בימי נעוריו. אבי גם אהב טבע וטיולים, ברכב וברגל, והרבה לטייל עם משפחתו. אבי היה בן מסור ונאמן להוריו ולמשפחתו ואב מסור מאוד לילדיו ונאמן למשפחתו. נכון תמיד לעזור בלא שביקש לעצמו תמורה.

בחודש פברואר 1967 גויס אבי לצה"ל והוצב, בהתאם להכשרתו לחיל האוויר. בחיל זה המשיך ושירת במשך כל תקופות המילואים שלו. באחת מהן סיים בהצטיינות קורס לבוחני תחמושת, ודרגתו אז כבר רב-סמל. במסגרת שרות המילואים שירת בבסיס עציון ולאחר פינוי הבסיס המשיך את שירותו בבסיס רמון.

ביום ב' באייר תשנ"א (16.4.1991) נפל אבי בעת שירותו. הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין בכפר סבא. אבי הניח אישה - יפה, שני בנים - טל וארן, אם, שתי אחיות - רחל וחסידה ואח - הרצל.

במסגרת דברים לזכרו, כתב אחד מחבריו לעבודה: "היית דוגמה לכולנו. אישיותך לא התירה לך לעשות פשרות ואת הכול ניסית לעשות נכון... יושרך ונאמנותך ללא גבול, משולבים באופטימיות, יצרו אווירה חברתית חמימה ונעימה לכולנו".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה