תפריט נגישות

טוראי דרורית לוי ז"ל

דרורית לוי
בת 20 בנפלה
בת שושנה ומשה
נולדה בכפר סבא
בי"ג בכסלו תשכ"א, 2/12/1960
התגוררה בכפר סבא
התגייסה ב-מרץ 1980
שרתה בנח''ל
יחידה: גד' 903
נפלה בעת מילוי תפקידה
בג' בשבט תשמ"א, 8/1/1981
מקום נפילה: כביש אלון (458)
באזור בקעת הירדן
מקום קבורה: כפר סבא
הותירה: הורים, אח ואחות

קורות חיים

בת שושנה ומשה, נולדה ביום י"ג בכסלו תשכ"א (2.12.1960) בכפר סבא.

דרורית למדה בבית-הספר היסודי "ברנר" וסיימה את חוק לימודיה בבית-הספר התיכון "אורט" - שניהם בכפר סבא, בתקופת לימודיה הצטרפה לתנועת "הנוער העובד והלומד" בקן מרכז בכפר סבא, תחילה כחניכה בקבוצת "עוגן" ולימים הדריכה את קבוצת "שחף". דרורית אהבה את אופי חיי התנועה, הקשורה בפעילויות שונות, כגון יציאה לטיולים, מסעות ומחנות. אופי חיים זה תאם את אופיה של דרורית, ששמה תאם לה: דרורית-חופשייה כציפור דרור. היא אהבה להשתולל והיה בה הרבה מן הספונטניות והפתיחות. דרורית אהבה לשיר, בעיקר שירי תנועות הנוער ושירי ארץ-ישראל היפה. כן ידעה על בוריים את שירי "החיפושיות".

דרורית גויסה לצה"ל במחצית חודש מרס 1980, ועם חבריה הצטרפה לגרעין "עגור" בנח"ל. הגרעין נשלח לקיבוץ נען לקבל את הכשרתו החקלאית. דרורית בחרה לעבוד בפרדס, כיוון שאהבה עבודה גופנית קשה והייתה גאה בשליטתה בטרקטור.

לאחר שמונה חודשים בקיבוץ יצא הגרעין לטירונות, דרורית סיימה אותה כחניכה מחלקתית מצטיינת. לאחר הטירונות עבר הגרעין להיאחזות כוכב השחר, וממנה לנח"ל שלח בבקעה. גם כאן המשיכה דרורית באורח חייה השמח והעליז. היא המשיכה לשיר משירי חוה אלברשטיין, הירבתה לקרוא והייתה חברה פעילה בחוג לריקודי עם. שמחת החיים העצומה שהייתה בה שבתה את לב כל סובביה, וחבריה ומפקדיה אהבו אותה מאוד.

ביום ג' בשבט תשמ"א (8.1.1981), נפלה דרורית בעת מילוי תפקידה והובאה למנוחת עולמים בבית-הקברות הצבאי בכפר סבא.

היא השאירה אחריה הורים, אח ואחות.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה