תפריט נגישות

רב"ט ישי נחשון ז"ל

ישי נחשון
בן 24 בנפלו
בן מזל ואורי
נולד בכפר סבא
בח' בחשוון תשכ"ח, 11/11/1967
התגייס ב-יולי 1985
שרת בחיל הלוגיסטיקה
יחידה: מטכ"ל 128
נפל בעת שירותו
בג' באלול תשנ"א, 13/8/1991
מקום קבורה: כפר סבא
הותיר: הורים, שתי אחיות - מיכל וסמדר ושני אחים - עזריאל ורוני

קורות חיים

בן מזל ואורי. נולד ביום ח' בחשוון תשכ"ח (11.11.1967) בכפר סבא. עוד בהיותו בגן הילדים התגלה כמנהיג הקבוצה. את שנות לימודיו הראשונות החל בבית-הספר הממלכתי-דתי 'בר אילן' והמשיך בחטיבת-הביניים בבית-הספר 'הראל' בכפר סבא. בשנת 1981 הוא התקבל לתיכון דתי בקרית הנוער. בבית וגן בירושלים, במגמת מיכניקה עדינה, שם למד ארבע שנים.

ישי היה חניך בתנועת הנוער "בני עקיבא" והשתתף באליפות אליצור בכדורסל. אהב מאוד קריאה והקדיש לכך זמן רב. היה לו אוסף גלויות, מטבעות ושטרות מכל העולם. הוא התעניין מאוד בצילום והשתתף בקורס צילום יוצר בתל אביב ובתחרויות צילום אחדות.

בתחום המוזיקה - אהב את החיפושיות, את ניל יאנג, פול סיימון ועוד. ישי התעניין בתחומים רבים ושונים, כגון איסוף כתבות פרופיל, מקאמות, ומדורים שונים. הוא אהב מאוד טבע ומערבונים. ישי כתב תסריט בשם 'כרטיסים לסמי דיוויס', עבור תחרות כתיבת 'התסריט המקורי' של רשות השידור, שערכה הטלוויזיה בשנת 1989.

ישי גויס לצה"ל באמצע יולי 1985, עבר טירונות וביקש דחיית גיוס, על-מנת להמשיך את לימודיו במסגרת העתודה הטכנולוגית. בכיתות י"ג-י"ד במגמת מיכניקה עדינה. המערכת הצה"לית נענתה לבקשתו והוא יצא להמשך לימודיו. בשנת 1987 סיים את לימודיו כהנדסאי מכונות וחזר לשירות הצבאי. ישי הופנה לחיל-התחזוקה כעובד מינהלה, שם עבר את כל שירותו הצבאי.

ביום ג' באלול תשנ"א (13.8.1991) נפל בעת שירותו והובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר-סבא. השאיר אחריו הורים, שתי אחיות - מיכל וסמדר ושני אחים - עזריאל ורוני.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקד היחידה: "בנכם שירת ביחידה תקופה ארוכה. הוא בלט במסירותו ובכושר ההתמדה שלו. תכונותיו היפות בלטו בחיי החברה. הידיעה על האסון שפקד אתכם ואותנו הדהימה את כולנו והותירה בנו הלם וכאב עמוק".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה