תפריט נגישות

סמ"ר יוסף גולדשטיין ז"ל

יוסף גולדשטיין
בן 44 בנפלו
בן רחל ושלמה
נולד ברומניה
בתש"א, 1941
התגורר בכפר סבא
התגייס ב-פברואר 1959
שרת בחיל השריון
יחידה: באלי"ש 750
נפל בעת שירותו
בכ"א בסיון תשמ"ה, 9/6/1985
מקום נפילה: ניצנים
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: כפר סבא
הותיר: אחות - מרים

קורות חיים

בן רחל ושלמה. נולד ביום ב' בטבת תשי"א (1.1.1941) בעיר יאס ברומניה ועלה עם משפחתו בשנת 1951. הוא התחיל את לימודיו היסודיים ברומניה וסיימם בבית-הספר היסודי באור עקיבא.

בגיל צעיר מאד התייתם יוסף מאביו, אשר נספה בשואה והוא נותר אם אמו ואחותו. כשהיה בן עשר הם עלו לארץ ומאז התגורר עם דודו ודודתו (אחות אמו) באור עקיבא. תחביבו העיקרי היה קריאת ספרים. לאחר שסיים את בית הספר היסודי, נסע עם אמו לוונצואלה, שם התגוררה אחותו, אשר נישאה בינתיים. הם חיו שם מספר שנים אך לקראת הגיוס החליט יוסף לחזור לארץ. הוא חש שביתו האמיתי נמצא בישראל ושעליו לתרום למדינה כפי יכולתו. הוא חזר ארצה וגר עם דודו, תחילה באור עקיבא ולאחר מכן במושב נוה ירק.

בחודש פברואר 1959 גויס לצה"ל והוצב לחיל השריון. כאן עבר מסלול כלוחם והוכשר לתפקיד תותחן. אחרי שחרורו מן השירות הצבאי נקרא יוסף לתקופות שירות מילואים. הוא גר בכפר סבא ועבד כשרברב. במהלך השנים נפטרה אמו ויוסף, שהיה רווק, שמר על קשר הדוק מאד עם דודו יוסף פישר אשר גידלו וחינכו כאב.

ביום כ"א בסיוון תשמ"ה (9.6.1985), בעת שירות מילואים פעיל בניצנים, נפל יוסף בעת שירותו והובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. השאיר אחריו אחות - מרים.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה