תפריט נגישות

טוראי אבי זיגדון ז"ל

אבי זיגדון
בן 19 בנפלו
בן מרגלית ואהרון
נולד בכפר סבא
בכ' בתמוז תשכ"ב, 22/7/1962
התגורר בכפר סבא
התגייס ב-11.11.1980
שרת בחיל השריון
יחידה: חט' 401, גד' 52
נפל בעת מילוי תפקידו
בי"ז בניסן תשמ"א, 21/4/1981
מקום קבורה: כפר סבא
הותיר: הורים, שלושה אחים ואחות

קורות חיים

בנם-בכורם של מרגלית ואהרון, נולד ביום כ' בתמוז תשכ"ב (22.7.1962) בכפר סבא. אבי החל ללמוד בבית-הספר היסודי אוסישקין בכפר סבא, ומחנכיו ציינוהו כתלמיד שקדן, ממושמע ואהוד על חבריו ומוריו. בבדיקות ההכוונה שנערכו בסיום בית-הספר היסודי, הומלץ להפנותו לכפר הנוער על-שם יוהנה ז'בוטינסקי - ואמנם אבי למד שם במשך שנה חשמלאות מטוסים, אך לפי בקשתו הועבר לפנימיית "אונים" בכפר סבא והוסמך כחשמלאי רכב.

אבי השתייך לתנועת "הנוער העובד והלומד", ובתקופה שבין תום לימודיו וגיוסו לצה"ל תרם רבות מזמנו ומרצו למשמר האזרחי בכפר סבא. מפקד המשמר האזרחי בכפר סבא מציין, כי "אבי היה פעיל ביותר במסגרתו, מעל ומעבר לפעילות כל המתנדבים האחרים. הוא השקיע מאמצים רבים בפעילותו זו. אבי יצא גם לפעילות מיוחדת של כשבועיים בבסיס גדנ"ע בית-ליד, פעילות שבה שולבו מסגרת צבאית ומסגרת משא"ז".

אבי גוייס לצה"ל בתחילת נובמבר 1980, והוצב בחיל השריון. הוא עבר בהצלחה את אימוני הטירונות, קורס מקצועות טנקים והוכשר כאיש צריח בטנק "פטון".

ביום י"ז בניסן תשמ"א (21.4.1981), נפל אבי בעת שירותו והובא למנוחת עולמים בחלקה הצבאית שבבית הקברות בכפר סבא. הוא השאיר אחריו הורים, שלושה אחים ואחות.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה