תפריט נגישות

רב"ט משה אברהם מילר ז"ל

משה מילר
בן 20 בנפלו
בן יהודית ושרגא
נולד בכפר סבא
בא' בטבת תשי"ט, 12/12/1958
התגייס ב-יוני 1977
שרת בחיל האויר
יחידה: אגד נ"מ מרכז 167
נפל בעת שירותו
בכ"ב באב תשל"ח, 25/8/1978
מקום קבורה: כפר סבא
הותיר: הורים ושלוש אחיות

קורות חיים

בן שרגא ויהודית. נולד ביום א' בטבת תשי"ט (12.12.1958) בכפר-סבא. את לימודיו היסודיים סיים בבית-הספר 'בן-צבי' שבמקום. בזמן לימודיו בבית- הספר היסודי היה חבר בתנועת 'הנוער העובד והלומד' ונמנה עם חברי החוג לטיסנות בתנועה. הוא מצא עניין בתחום האלקטרוניקה והחליט לקנות דעת בענף זה. הוא נכנס ללמוד בבית-הספר המקצועי 'אורט' שבכפר סבא, במגמת אלקטרוניקה, ועשה חיל בלימודיו. במסגרת, הלימודים עשה פרוייקטים אחדים, כגון; רדיו טרנזיסטור ורשמקול.

מטבעו היה ילד שקט ונוח, מנומס, אהוב ומקובל על חבריו. לאחר שסיים את לימודיו בכפר-סבא, עבר לבית-הספר הטכני של חיל-האויר והוכשר כטכנאי- קשר בחיל. כן השלים קורס טכנאי-מטוסים.

משה גויס לצה"ל במחצית יוני 1977 והוצב לחיל-האויר, הוא התחייב לתקופת- שירות 'בקבע' כדי לעבוד ולהשתלם במקצועו (אלקטרוניקה), ביחידתו נחשב כחייל טוב, מסור ואחראי, וחבריו לשירות אהבו אותו בזכות יושרו, כנותו וצניעותו.

ביום כ"ב באב תשל"ח (25.8.1978) נפל משה בעת שירותו. הובא למנוחת- עולמים בבית-העלמין שבכפר-סבא. השאיר אחריו הורים ושלוש אחיות. לאחר מותו הוענקה לו דרגת רב-טוראי.

במכתב-תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו: "הזדעזעתי לשמוע על נפילתו של משה. הוא היה לכם בן יקר ולנו חייל טוב ומסור, המיטיב עם כולנו. רב היגון והצער, ואין מלים בפי לנחמכם. משה שירת ביחידתי והיה חייל מסור, שימש דוגמה לכולנו בטוב-לבו לתפקידו ולתפקידים אחרים שקיבל ומילא ללא-דופי. לעד נשמור וננציח את זכרו בקרבנו."

בני-משפחתו הנציחו את שמו בבית-הכנסת 'שערי-ציון' שבכפר-סבא.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה