תפריט נגישות

סמ"ר נועם אבידר ז"ל

נועם אבידר
בן 21 בנפלו
בן מזל וזכריה
נולד בכפר סבא
בט"ז בתשרי תשכ"ג, 14/10/1962
התגורר בכפר סבא
התגייס ב-פברואר 1981
שרת בחיל האויר, חיל כללי
יחידה: בק"מ 377
נפל בעת שירותו
בב' בשבט תשמ"ד, 6/1/1984
מקום קבורה: כפר סבא
הותיר: הורים וארבעה אחים ואחיות

קורות חיים

בן מזל וזכריה, נולד ביום ט"ז בתשרי תשכ"ג (11.10.1962) בכפר סבא. נועם סיים את בית-הספר הממלכתי "בן-צבי" בכפר סבא, המשיך ולמד שלוש שנים אלקטרוניקה וסיים את לימודיו בבית-הספר "דיוקן" בהרצליה.

הוא גויס בתחילת פברואר 1981. לאחר הטירונות ולאחר שסיים בהצלחה קורס מכי"ם, הוצב כמ"כ בבסיס טירונים. הוא שירת תקופה מסוימת בחיל-האוויר בקורס טיס ולבסוף הוצב בבסיס קליטה ומיון וממונה על יחידת מגויסים. בתקופת השירות, בתעודת השחרור מהשירות הסדיר, שלא זכה לקבל, צוינה התנהגותו כטובה מאוד וחוות דעת מפקדיו היתה: "ממושמע, יעיל, אחראי ומסור, ביצע את תפקידו באופן הטוב ביותר ולשביעות רצון מפקדיו".

ביום ב' בשבט תשמ"ד (6.1.1984), נפל סמל-ראשון נועם בעת שירותו, והובא למנוחת עולמים בבית-הקברות הצבאי בכפר סבא. הוא השאיר אחריו הורים ו-4 אחים ואחיות.

במכתב התנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקדו: "בתקופה הקצרה שהיכרנוהו נתגלה כנעים הליכות, מסור, מלא חיים וטוב לב... נועם גילה מוטיבציה גבוהה לשרת בצבא הגנה לישראל, נכונות לעזור לידידיו ולבצע משימות אף מעבר לנדרש ממנו. לא היה קשה להבין את הישגיו וציוני הדרך המרשימים בתקופת שירותו בצה"ל עד שהגיע ליחידה".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה